8 dagar kvar

Mitt Ica kort kom idag och resfebern börjar sakta krypa sig över mig. Självklart fungerade inte kortet! Vilken tur att jag har så många dagar kvar innan jag åker..

I torsdags var det sista dagen i skolan med redovisningar och ett väldigt bra luciatåg av ettorna. Jag var inte beredd på att bli så rörd som jag blev när vi sjöng klasslåten. Fick inte ur mig en ton. Kvällen tillbringade vi på Krog & Kompani med middag och tal, efter det gick vi till baren och kvällen avslutades med en sista efterfest på skolan.


Bästa klassen någonsin!



Helgen gick i julens tecken. På lördagen var mamma och morfar hemma och åt julmat och hade julklappsutdelning. Den andra advent firade vi jul hos Anders familj med god mat och även där en del klappar.


Kommentarer
Linn

händer denna måndagskväll ?

2009-12-07 17:18:22
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0