Framme!

Det tog manga timmar men nu ar vi antligen framme! Flygresan gick smartfritt, sov, at och kollade pa film mest. Nar vi kom fram till Sydney fick vi veta att vart bagage tog ett annat flyg och skulle komma till vart hostel Chili Blue Backpackers pa Kings Cross idag den 17 istallet. Det skulle komma klockan 12 och den ar nu 5 over sa jag borjar bli lite orolig. Ikvall har vi tankt att hoppa pa en nattbuss vidare till Byron Bay dar vi ska sova i 5 natter, det ska bli skont att vara pa ett stalle ett tag sa man kan landa.

Tidsskillnaden i Australien ar 10 timmar fore er dar hemma och Nya zeeland ar 12 timmar.

Det ar valdigt varmt har! Nar vi landade klockan 21 var det 24 grader ute!

Ha det sa bra!

Kram Sabina





Glom inte kommentera :)

Kommentarer
din Farmor

Hej!



Claes och jag har haft en mycket bra jul med alltför mycket mat -vår julgran en kungsgran underbar

Lille Jonas fyllde 3 år på annandag jul

och vi har haft besök av Linn ett par dagar här -

vi har i går på Kronoborgsslott -där har ju vi varit.



Pappa är glad och pigg Sebastian är där och det är bra.

Om en stund skall jag titta på min älsklingsfilm den engelske patienten.



Jag saknar dig och längtar efter dig!!!

Puss och Kram



Claes hälsar

2009-12-28 22:51:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0