Mycket att göra!

Nu har jag äntligen gått och skaffat mig en blogg. Det är många som har varit på mig och jag har till och med blivit kallad för "en sån som har en blogg" (vet inte om det är en komplimang dock). Jag har inte tyckt att jag har haft något att skriva om innan eftersom jag bara har pluggat de senaste snart 2 åren. Men om knappt 3 veckor ska jag åka till Australien och Nya Zeeland och jag hoppas att det iallafall är några nära och kära som vill läsa om mitt liv på andra sidan jorden!

Att jag åker om 3 veckor innebär inte bara glädje och förväntan utan även en hel del stress.

Så för att få lite perspektiv på saker och ting följer här en liten lista vad jag har att se fram emot innan jag åker:

 Skriva och sätta ihop ett examensarbete - ett häfte om Australien.
 Skriva en rapport på examensarbetet.
 Skriva en turistisk utvecklingsplan om Hjo.
 Göra en powerpoint om Hjo rapporten.
 Ha ett muntligt föredrag om Hjo.
 Skriva en hemtenta på 6 frågor á 3 sidor på varje.
 Plocka bort alla mina saker i lägenheten.
 Packa! och allt vad det innebär.

Det va det mesta iallafall. Sen ska jag även försöka hinna med att träffa lite släkt och vänner. Om jag hinner...

Puss och Kram Sabina


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0