Sista föreläsningen

Idag hade vi den sista föreläsningen i det lilla mysiga huset i stadsträdgården. Det känns väldigt tråkigt eftersom jag aldrig har trivts så bra någonstans som jag har gjort på skolan och med klasskamraterna. Men vi träffas ju igen om en månad så då har jag något att se fram emot. 

Föreläsningen hölls av Gothia cups vd Dennis Andersson och det var väldigt intressant att höra alla hans berättelser, hade kunnat stanna några timmar till om jag inte hade haft så himla mycket annat att göra.

Efter föreläsningen gick vi igenom Hjo redovisningen och är i princip färdiga med rapporten (bara lite fotnötter kvar) så då kan jag pricka av dem på listan :)

Jag och Clara och åt på Elake Måns en sista gång, självklart en salami brie smörgås, innan Lidköpings ljuständning. Allt var över på ungefär tre minuter men det var iallafall mysigt att se.

Det ska bli skönt att inte ställa klockan imorgon och sova ut. De närmaste två veckorna ska jag bara plugga med undantag på söndag då jag ska åka till mamma eftersom det då var sju år sedan hennes olycka och på kvällen ska jag mysa med systerbarnen.



Lisch på vintern. Det var tyvärr inte lika mycket snö idag..


Kommentarer
Leia ♥

Vilken fin bild.

2009-12-01 14:28:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0