Auckland

Tiden har bara runnit ivag har i Auckland. Jag tanker pa mina stackars vanner som fortfarande sitter fast i Hong Kong och inte vet hur lange de maste stanna dar. Jag hade ioforsig tyckt att det skulle vara roligt att hanga i Hong Kong eftersom jag alltid har velat aka dit men forstar att de som ar dar nu bara vill hem.

Det enda jag och Anders har gjort har i Auckland ar strogat runt i stan, shoppat och sett pa bio. Vi har aven bokat rum pa ett hostel i Kuta pa Bali som jag hoppas ar bra..



De senaste natterna har det inte blivit sa mycket somn eftersom vi rakade checka in pa en bargata och man far inte tillbaka nagra pengar om man har betalat. Polis, brandkar och ambulans later dessutom hela natterna har i Auckland.

Ikvall ska vi lagga oss tidigt eftersom vi maste aka harifran kl 3 i natt. Det ska bli sa himla skont att komma till varmen och fa tillbaka den lilla farg som jag hade fatt men som lika fort forsvann.

Hoppas att allt ar bra med er :)


Kommentarer
Din Farmor -som längtar efter dig

Hej Sabina!



vad tiden rinner i vägen - nu är redan klar för nya äventyr - spännade -lycka till - hur har Anders det har han skaffat sig något jobb- kanske inte så lätt-

skicka mig ett KORT - från där du är nu.

Våren börjar komma här det är ljuvligt - lökväxter blommar i trädgården. vi skall promenera i dag uppe på söderåsen med en kaffekorg.



Puss och Kram

din Farmor

Sebastian var hos Pappa över PÅsken

2010-04-18 10:36:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0