Bali baby!

Nu är vi framme i Indonesien på turistorten Kuta. Resan hit var lång och vi försökte sova så mycket som möjligt. Det var skönt att vi fick tre platser så jag kunde ligga ner och sova. Ibland är det tur att jag är liten! Anders som har blivit förkyld fick ont i örat uppe i luften så han hörde ingenting på vänster öra på ett dygn. Annars har det gått smärtfritt. Flyget mellan Sydney och Denpasar tog cirka 6 timmar och jag som annars är van vid att få mat och få se på film blev förvånad av att allt kostade på flyget. Det var tur att jag hade datorn med mig så vi kunde kolla film på den.

När vi kom fram till AP inn som vi hade bokat boende på började det spöregna och någon bokning hade de dessutom inte fått. Men vi fick oss ett rum ändå, dock dyrare än vi hade räknat med. Det hade varit omöjligt får oss att gå och leta upp något annat hotell utan att allt vi äger skulle bli blött. Så vi valde att stanna. Pga regnet och att vi inte sovit på flera dygn så låg vi bara i sängen hela dagen.


Trots regnet är det varmt! De säger att det är 30 grader men jag tycker att det känns mycket varmare och vi håller på att smälta bort. Det ska bli spännande att känna hur det kommer att vara när solen vill visa sig. Men det skulle dröja en vecka sa taxichauffören.

Bali är ett shoppingparadis och jag vill ha allt, jag har dock inte köpt något än eftersom jag inte vet vad saker kostar och det gäller att pruta. Så om någon vet något om priserna på Bali så skulle information uppskattas :) Sen ska jag shoppa! Måste bara köpa en till väska… Maten är billig och god, liknande den i Thailand.

Hur är allt hemma?

Kram

Kommentarer
Angelica

Nystartad tävling i bloggen :) Kika in!

2010-04-20 14:05:02
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Lizy

Åh gud vad härligt det låter! Hoppas du får det bra!:)

//Lizy

2010-04-20 14:43:38
URL: http://thelizy.blogg.se/
aye

Hejhej. Tävling på bloggen, vinn 2 söta halsband från cocoo.se, kika gärna in och tävla. Tävlingen avslutas på Frdag.

Lycka till=)=)

Kram

2010-04-20 17:07:58
URL: http://ayyes.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0