Orolig..

Klockan är nu elva på kvällen och Anna har fortfarande inte kommit. Hennes flyg kom fram vid fyra men vi har inte hört något från henne så jag är lite orolig. Vi har iallafall träffat Daniel nu och han verkar vara en skön snubbe. Vi flyttade tillsammans till hotellet Bali Mystique i Semniyak och bor i en lyxig bungalow. Jag vet inte riktigt när vi ska åka till ön men hoppas att vi gör det så snart som möjligt.



Annars har vi inte gjort något speciellt idag, bara väntat på Anna och legat vid poolen. Mina nya flipflops som jag köpte för 20.000 gick såklart sönder så jag kostade på mig ett par dyrare. För 30.000...



Nu ska jag forsätta att försöka få tag på Anna.. Ha det gott!

Kommentarer
Linn-Lay

såna härliga bilder .D

2010-04-26 20:33:16
URL: http://linnlay.blogg.se/
Ann-Marie & Egon

Sabina: var inte orolig för deklarationen det är löst. Njut av livet. Ha de.

2010-04-27 16:17:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0