Grästorpsdagen!

Idag är det inte vilken dag som helst - för det är Grästorpsdagen. Senast jag besökte denna stora dag var jag nog runt 14 år och hängde med de andra fjortisarna vid BG (kiosken). Så det ska bli väldigt spännande och se hur det är att vara där som 23 åring. Klockan fem ska jag och Liisen till min syster som ska ha fest. Det är tråkigt att det regnar så himla mycket bara, det blir så mycket bättre stämning på en festival när det är bra väder.

Några roliga utomhusfester i Nya Zeeland.



Ha en fantastisk lördag!

Kommentarer
LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)

2010-08-21 17:43:10
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0