Helsingborg

Jag kom precis hem ifrån en vecka hos farmor och Claes i Helsingborg. Att solen sken här uppe i Lisch var en stor överraskning eftersom det har regnat nästan konstant i skåne sen jag kom dit. Resan var lång men jag hann både med att läsa ut en bok (Karriär & köksbesvär av Sophie Kinsella) som var mycket bra och rensa bland alla bilder från resan. Upptäckte att jag hade 32.000 bilder! Det är dock inte bara mina bilder så det finns en hel del att ta bort, men det tar väldigt lång tid att göra det.. 

Veckan gick väldigt fort men vi hann ändå med att göra en hel del saker. En dag så gick jag en promenad med Emelie i nästan 4 timmar eftersom hon snart flyttar till USA och en annan dag tog vi färjan över till Helsingör och kikade. Helsingör är en väldigt mysig stad att bara ströga runt i. Vi har även varit i Råå och kollat på segelbåtar.
 

 
Seglarfestival i Råå

Vi har dessutom hunnit med att ha en 40tals fest och kräftskiva. På 40tals festen, som vi hade eftersom både farmor och Claes fyllt år, skulle vi klä oss i något från år 1940 vilket var lite svårt. Jag hade iallafall på mig en liten svart hatt som jag köpt i Kina.



Min fina farmor


Kommentarer
Anna

så mysiga bilder :)

2010-08-18 18:33:28
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Daniel

åååh verkade suuupermysigt där!!!

2010-08-18 20:50:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Amis

Fin blogg =)

2010-08-19 10:41:32
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0