De senaste dagarna

Eftersom jag inte har skrivit på några dar nu så får jag ta det baklänges.

Hela dagen idag har jag letat efter jobb så nu hoppas jag att jag kan få något utav dem. Jag har även gjort pannbiff och macaroner som blev himla gott :) 

Igår gick jag runt i stan och frågade om det var någon som behövde extrahjälp men det såg mörkt ut på jobbfronten just nu. Efter jobbletandet var jag, Frida och några från Fridas klass på bowlingen och inte bowlade men spelade biljard. Det var kul att se lite folk jag inte träffat på länge.



I söndags var jag och Anders i Vångaskogen och plockade svamp. Det fanns massor med kantareller men vi var bara ute i ungefär en och en halv timme eftersom det var så blött, jag hade inga stövlar och är genomförskyld. Vi hittade iallafall såpass mycket kantareller så att det räckte till två mackor var. Mums!


 


I lördags fyllde Anders morfar 88år så vi var på kalas hos Anders morbror. Det är alltid trevligt att bli bortbjuden och få mat :) På kvällen såg vi på Bröllopsfotografen som hade sina roliga stunder, speciellt i början. Kul med filmer på värmländska tycker jag. Mer sånt.

Ha det gott!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0