Julafton

Hej mina vänner! Hoppas att ni hade en underbar jul!

Det blir ingen sista minuten som jag så gärna ville. Känner verkligen att jag behöver lite värme och sol men dels så finns det nu inga sista minuten kvar (om jag inte hade varit ledig i 2 veckor för isåfall finns det för 2000!), dels så är det ju flygkaos överallt så flygen går säkert inte ändå och så är det inte så jättevarmt någonstans (Kanarieöarna - runt 18 grader). Suck! Jag får väl försöka överleva till sommaren..


Julafton var en väldigt trevlig dag. För min del. Anders mådde dåligt och spydde :/ På morgonen kom mamma och morfar och vi åt, hade på Kalle Anka (jag är den enda som vill se det) och delade ut julklappar. Jag fick en massa skoj. Bland annat ett våffeljärn, ett fluffigt täcke, en klocka, en volume master och ett fint armband från pilgrim. När mamma och morfar åkt drog vi vidare till svärföräldrarna och gjorde samma saker där, förutom Kalle Anka. Mer mat, mer julklappar. Vi gjorde även julklappsleken och jag vann till slut grisen som jag (samt många andra) ville ha :) Grisen är en grytlapp i gummi..

Igår var planen att vi skulle åka till Trollhättan eller gå ut i Lidköping men eftersom Anders var dålig kändes det som om jag också skulle bli det och då skulle det inte vara så roligt att gå ut. Så vi stannade hemma istället. Vi åkte bara till elgiganten och köpte julklappar till oss själva. Anders köpte en eltandborste och jag köpte en systemkamera :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0