♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Nu har jag missat några dagar på listan, så jag väljer därför att börja på dag sju. De innan var lite tråkiga tycker jag..

Jag har inte bara en bästa vän utan jag har faktiskt två. Emelie och Frida heter de. Jag lärde känna båda två när jag var runt 5-6 år. Frida lärde jag känna eftersom min storasyster var kompis med hennes storasyster och flyttade till henne. Trots att Frida är ett år yngre än mig så har vi alltid hängt i skolan och när hon hade rast kom hon till mig och tvärt om. Emelie och jag började i samma klass i förskolan och vi gick ihop till nionde klass. Vi har haft våra stunder ifrån varandra men har alltid hittat tillbaka. I högstadiet hängde jag inte lika mycket med Emelie som med Frida men på något sätt umgicks vi tillsammans en dag och har varit bästa kompisar sedan dess. Det är jag väldigt glad för och de betyder otroligt mycket för mig! Emelie bor för tillfället i Usa och "living the american dream" och Frida som går samma utbildning som jag gjorde åker till Nya Zeeland i januari. Det är jättetråkigt för mig som blir kvar i kalla Sverige och ser fram emot när de kommer hem igen. Jag hoppas att vi en dag kommer att bo i samma stad alla tre så vi kan träffas oftare. Kanske till och med på samma gata. Det skulle vara kul!


Dansuppvisning i nian (hahaha)


När Emelie fyllde 19 år :)





Såhär ledsna blir vi när vi är ifrån varandra :/



Haha jag har verkligen bara jättegamla bilder på oss. Dags att komma hem tycker jag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0