Gårdagens filmer

Som jag sa igår så låg vi bara framför tv:n hela dagen. De filmer vi såg var:





Svårt att säga vilken film som var bäst, men jag blev glatt överraskad av Terror on Elm street. Trodde inte att den skulle vara så bra som den var. Sen gillade jag Coraline väldigt mycket också. 

Idag har jag och Frida satt ihop pepparkakshuset. Som vanligt blev jag brännmärkt. Det hör till och börjar bli lite av en tradition. Vet inte om det är en så trevlig sådan dock. Nu är det bara dekoreringen som återstår.

Nu känns det lite tomt i lägenheten eftersom Frida har åkt och Anders är i Tyskland. Då är det bra att jag har ett pepparkakshus att sysselsätta mig med.


Kommentarer
Azza

Hej jätte fin blogg kolla in vår blogg:)!!!<3<3<3

2010-12-06 16:27:47
URL: http://sommarensflickor.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0