♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.

Hej Väldigt tråkig kategori kan jag tycka, eftersom jag inte äter speciellt mycket överhuvudtaget. Hade man kunnat överleva utan mat hade jag nog inte ätit varje dag. Om jag inte hade fått den serverad förstås, då hade jag nog ätit den. Tyvärr tycker varken jag eller sambon om att laga mat. Kanske är lite konstigt med tanke på att min farfar äger en restaurang och är kock. Frukost äter jag iallafall alltid, annars orkar jag inte med dagen.. Idag åt jag frukost hemma vilket i detta fallet innebar en macka med leverpastej och saltgurka. När jag jobbar äter jag frukost på hotellet och hotellfrukost måste ju vara den bästa frukosten som finns! Då är jag till och med duktig och äter frukt och grönsaker till maten. Till lunch idag lagade sambon korv och macaroner. Så brukar en lunch hos oss se ut. På kvällen innan jag går hem från jobbet brukar jag ta lite yoghurt och flingor. Fast nu när jag ser hur dåligt jag har ätit idag kanske jag borde ta ett äpple också :P Det är något fel på bloggen som gör att jag inte kan lägga in några bilder!! Hoppas att det blir fixat snart för det är ju inte roligt att läsa bara en massa text... Ha en härlig fredagskväll!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0