Danmark

Sitter nu på färjan från Fredrikshamn där jag varit på en kort visit hos min pappa. Det är alltid lika smärtsamt att åka ifrån honom men denna gången var jag där en väldigt kort stund vilket gjorde det ännu jobbigare att åka. Min bror följde också med men han har höstlov så han stannar hela veckan. Jag jobbar tidigt imorgon. Tanken var från början att vi skulle åka i fredags efter jobbet. Men när vi skulle åka blev det långa köer i hela Lidköping och när vi kom ur den insåg vi att vi inte skulle hinna, så istället tog vi första båten på lördag morgon. 

En kul grej är att jag vann 200 kronor på en enarmad bandit som jag genast slösade i shoppen. En annan kul grej är att jag fick med mig ett kilo krabbklor från pappa. Det finns inget som är godare än krabbklor.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0