En kall promenix

Tog precis en promenad med Frida en timme i mörkret. Det var riktigt kallt ute, hörde att det har snöat på vissa ställen idag. Undrar om det kommer till Lidköping snart?

Resten av dagen har jag städat, kollat på The vampire diaries och handlat. Riktigt skönt med en ledig dag. Kom förresten på att det var söndag i lördags också. Wiee..

När jag var och handlade köpte jag Marabous nya choklad - vintervit men den var lite av en besvikelse. Jag tycker att den smakar som vit blockchoklad. Men jag tror att den skulle passa väldigt bra i en kladdkaka.. Kanske ska göra en sån imorgon :)


Kommentarer
Anonym

kolla gärna min bloppis:)

2010-11-11 19:13:17
URL: http://ewwica.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0