Man lär sig något nytt varje dag.

I helgen lärde jag mig att räkna på danska. Tog mig bara cirka 20 år. Jag har aldrig brytt mig om att lära mig det eftersom jag inte har förstått logiken. Jag förstår fortfarande ingen logik i det men nu vet jag iallafall hur man gör. Så om någon vill lära sig så är det bara att fråga mig :)

Idag lärde jag mig de sju dödssynderna. Med tanke på att en av min favoritfilmer är Seven så borde jag kunna det, men jag glömmer sånt så lätt. Så om någon vill veta de sju dödssynderna så är det bara att fråga mig (om jag kommer ihåg) :P



Frida är hos mig och vi har precis spelat Geni. Man lär sig verkligen mycket av att spela det. Eftersom jag har spelat det så många gånger borde jag kunna alla svar nu. Det kan jag inte.



Ha det nice!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0