21 oktober - första snön

Klockan 10 imorse vaknade jag av att det knackade på dörren. Det var tre män som skulle byta en grej på alla element i lägenheten och jag visste att de skulle komma fast det var meningen att de skulle komma på måndag. Jag avskyr när främmande människor kommer in i lägenheten när det ser ut som en bomb har slagit ner. :) Nu ska jag städa undan lite fort innan de kommer igen.

Kollade precis ut och såg till min stora förvåning att det snöar! Det är ju bara oktober. Hoppas att snön lägger sig och stannar istället för att det blir slask. Borde kolla på en vinterjacka också eftersom den jag har inte är så varm och jag känner på mig att det kommer bli en kall vinter i år.

Idag börjar jag jobba klockan fyra och det är första gången jag ska jobba kväll alldeles själv. Lite nervöst, men det är tur att jag har numren till J&J som jag jobbar med :)



Utsikten från mitt fönster just nu!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0