Ny vecka

Nu är det måndag igen, tiden springer iväg. I helgen har jag varit väldigt trött, min kropp har inte kommit in i det nya schemat än, men vi har ändå hittat på en hel del saker. I fredags hade vi, som jag skrev i inlägget tidigare, spelkväll med Frida och Mattias. Efter spelandet kollade vi på en vampyrfilm, 30 days of night, och jag som älskar vampyrer tyckte att den var helt okej. Men ingen film som alla skulle älska kanske.. Jag lyckades iallafall till min förvåning hålla mig vaken genom hela filmen. Efter den sov jag gott.

Nu när jag har fått jobb kunde jag inte hejda mitt shoppingsug mer så i lördags åkte vi till Trollhättan. Det var mer än ett år sedan jag var där senast och eftersom vi aldrig har varit hemma hos min bror och Micha så passade vi på att kika in hos dem. De hade det väldigt mysigt och hemtrevligt med en djungel av växter. Alla mina växter bara dör från mig. De skulle behöva åka på rehab hos Sebastian som definitivt har grönare fingrar än mig.
 
På Överby hittade jag "bara" ett par boots, en kavaj och jeans. Men jag är nöjd ändå :) På väg hem åkte vi förbi hos mamma och kollade på hennes hus som under min uppväxt alltid varit blått men som numera är grönt med rött runt fönstren. Det var väldigt fint men annorlunda..


Din sko 499kr

Igår åkte vi till Vånga för Anders skulle skjuta in sitt gevär tills idag då älgjakten började. Under tiden han var i skogen var jag med hans mamma på modevisning i bygdegården. Det var kul att se och man fick en del inspiration. Både Anders bror och kusin gick på catwalken och visade upp fina kläder. Modigt gjort av dem tycker jag! Själv nöjer jag mig med att se på från publiken. I lotteriet vann Ann-Marie en sjal som jag fick och som jag hade på mig på jobbet idag. Som vanligt glömde jag att ta med kameran.


Luna njuter i solen

 


Kommentarer
julia

fina skor :D

2010-10-11 19:20:56
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Nellie

Veckans blogg är igång.

Kommentera bara: Jag/vi är med

Lycka till! <3

2010-10-13 19:52:32
URL: http://nelliieduvet.blogg.se/
Sofie

supersnygga boots :D

2010-10-13 20:57:04
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0