Sabina-dagen

Åh, min kropp värker. Idag jobbade jag frukostpasset och fram till nio då vi vanligtvis stänger frukosten var det massor att göra. Efter nio var det ännu mer. Då kom nämligen 25 hungriga bandyspelare som skulle ha frukost och de flyttade inte på sig förens efter elva. Behöver jag skriva att de var i vägen. Mycket i vägen! Jag trodde ett tag att jag inte skulle komma hem på flera timmar men när de äntligen flyttade på sig var jag snabb som attan och röjde undan. Jag fick mig iallafall en försmak av hur somrarna ser ut. Jag är skeptisk.

När jag kom hem sov jag i en timme och efter det tog jag ett långt varmt bad. Efter att de bytt värmeväxlarna på elementen så har det varit svinkallt i lägenheten. Men igår gjorde Anders något med dem så att det blev lite varmare. Men ändå, jag vill ha värme. Inte lite varmare. Sitter med täcke på mig.


I brist på bilder på hungriga bandyspelare eller kalla element så sätter jag in en bild på Luna istället. Som vanligt. Känner mig som en nybliven mamma som måste visa bilder på sin bebis hela tiden. Men visst är hon väl söt?

P&K


Kommentarer
banana

Grattis på Sabina dagen!! :) Och tack för underbar helg!

2010-10-27 22:23:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0