Underbar helg!

Det gick bra att jobba kväll själv i torsdags. Efter jobbet gick jag till skolan där KT tvåorna hade skräckkväll. Eftersom jag älskar skräckfilm och att bli rädd så var jag tvungen att gå dit. Den natten sov jag ensam men hade inga problem med att somna trots spökhistorierna. Jag är ju trots allt uppväxt i en skog och sov ensam väldigt ofta så det är inte mycket som skrämmer mig.


Bild tagen från vorathiel.blogg.se

Helgen har innehållit en massa mys, mat och skratt. I fredags jobbade jag till två och efter det följde Frida med mig ut på stan för lite shopping. Hittade en röd, varm vinterjacka som jag tänkte nog kan behövas i vinter.
På kvällen kom väldigt många från klassen hem till mig och som vanligt hade vi väldigt roligt. Vi åt pizza och spelade Lingon, lådvin och långkalsonger som handlade om vad som är typiskt svenskt. Det gav upphov till många diskussioner och roliga historier. Efter tolv gick vi vidare till Liv och stannade hos henne till efter tre.

Lördagen började med en fika/lunch på Bakgårn. Efter det kikade vi lite på Rörstrands och hälsade även på hos J på jobbet. Sen gick vi hem till mig och kollade på Killers som nästan alla tyckte var väldigt bra. Kvällen tillbringade vi på skolan med thai och ännu en omgång av Lingon, lådvin och långkalsonger och ännu mer skratt.

Pina Colada på G

På söndagen var jag inte kry, jag vet att jag egentligen borde ha vilat hela helgen eftersom jag inte har mått alls bra i min hals, bland annat, men det struntade jag fullständigt i när klasskamraterna skulle komma. Jag har idag också på mig att bli frisk eftersom jag inte jobbar förens imorgon.


Denna helgen har varit fantastisk och den lyckan kan jag leva på länge :D Jag önskar att vi kunde ses oftare, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..

Kärlek!


Kommentarer
Daniel

Åh vill me å sypa! H. finnen

2010-10-25 18:44:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
emilia

vad arbetar du med? härligt med en bra helg?

2010-10-25 19:42:36
URL: http://espot.blogg.se/
Amis

Fin blogg =)

2010-10-25 19:58:33
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0