Aj!

Av någon anledning ligger alltid min mobil i sovrummet så när den ringde idag fick jag väldigt bråttom eftersom det kunde vara någon ifrån de jobb jag sökt. I hallen ligger en rund matta och när jag skulle springa till sovrummet halkade jag på mattan och landade på min kind. Eftersom min mamma har en hjärnskada vet jag hur otroligt känsligt huvudet är så jag blev väldigt chockad. Så otroligt korkat! Men det gick iallafall bra. Lite blåslagen och med en huvudvärk hela dagen men annars är det bra. Som tur är. Frida kom över för att ta hand om mig (det var hon som ringde) och klippte mitt hår. Resan har gjort mitt hår väldigt slitet och längst ut var det bara några hårstrån så hon fick klippa av mig nästan allt. Jag ser nu ut som jag gjorde i lågstadiet. Fast utan lugg. Och inte lika rött.

Imorgon ska jag och Anders åka till Göteborg för vi, Frida och Mattias samt Emelie och Kalle ska till Liseberg. Jag har aldrig träffat Kalle förut så det ska bli spännande och kul. Det ska också bli jätteroligt att umgås med Frida och Emelie innan Emelie lämnar oss :(



 




Frida, Jag och Emelie back in the days!

P&K


Kommentarer
Sissi

sv; tack snälla :)

2010-09-01 20:14:52
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0