KT redovisning

Klockan sju gick jag upp idag. Hemskt tidigt. Det har jag inte gjort på väldigt länge, men det var faktiskt okej. Inte helt okej men om jag gör det lite oftare kanske jag skulle kunna vänja mig. Kanske.

Hursomhelst, anledningen till att jag gick upp i ottan var för att kulturturism-numera-tvåorna hade redovisning om deras Lior i sommar. Innan det började hjälpte jag Ulrika (utbildningsassistent) att koka kaffe och ställa iordning. Tvåorna var jätteduktiga och det var kul att lyssna på vad de hade gjort samt få lite idéer om vad jag vill göra.

Imorgon ska jag på intervju, där jag hoppas att jag kan få lite jobb.. Håll tummarna!

Igår såg vi förresten filmen "The expendables". Jag tycker inte att den var så jättebra men alla de typiska action- skådespelarna var med. Och det var ju lite kul..


Bland andra de här grabbarna var med

Ha det gott!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0