Långpromenad och intervju

Igår gick jag och Frida en långpromenad vid vänern och hittade en ny stig där jag aldrig gått förut där man kunde gå ganska långt ut på vattnet. Väldigt mysigt och skönt. Efter promenaden följde Frida med mig hem och såg på Did you hear about the Morgans. Den var jättebra.
 
Imorse var jag på en arbetsintervju på ett hotell här i Lidköping och ägaren jag pratade med var väldigt trevlig och hela teamet verkade härliga så där skulle jag kunna tänka mig att arbeta. Dock var det många som sökte jobb där och eftersom det är ett så litet företag måste man passa in. Så imorgon ska jag även träffa hans fru för att hon ska få en uppfattning om vem jag är innan de bestämmer sig.. Hoppas hoppas!


 

 

 


Kommentarer
Anna

filmen är grymt kul :)

2010-09-07 18:44:08
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0