Shopping på apoteket

Vid tvåtiden kom Frida och vi gick till apoteket. Efter jag kommit hem från utlandet tycker jag att min hud har varit katastrofal så jag önskade mig en bra hudvårdserie av mamma. Men istället fick jag pengar så att jag kunde köpa det själv och såhär i efterhand så gjorde mamma helt rätt för det var en hel djungel av hudprodukter att välja mellan. Det tog ett bra tag innan jag hittade det jag ville ha. Till slut blev det iallafall: Visibly clear blackhead eliminating och oil free make-up remover, Aco ansiktsvatten, cliniderm dagkräm och fick på köpet cliniderm lip repair :) Så nu ser jag fram emot att få en fantastisk och strålande hy!



Efter apoteket lämnade jag Frida vid tågstationen och gick in i en butik som har funnits i fem månader men som jag aldrig varit inne i innan. Nostalgeek heter den och det fanns en massa rockabilly, 40-50 tals saker, retro och kitsch saker och jag ville ha allt! Så tips om någon får för sig att köpa en present till mig ;) Riktigt mysig butik så har du inte varit där innan borde du kolla in den någon dag.



Nu ska jag sätta igång och måla fönstren i köket, jag har redan målat ett fönster en gång men det måste målas minst en gång till.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
En dagbok av Molly Bergström - HTTP://MOLLYSENS.BLOGG.SE

Tack :D

Va gör du? :)

2010-09-23 16:39:20
URL: http://HTTP://MOLLYSENS.BLOGG.SE

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0