Nytillskott

Igår kom min kära syster och hälsade på mig. Vi åt frukost och hon gav mig lite systerliga råd i livet :)
På kvällen jobbade jag och runt sextiden sa min chef att hon skulle gå hem och att jag fick stänga själv. Eftersom jag aldrig har gjort det förut så fick jag lite smått panik och ångest kan jag erkänna. Idag är jag egentligen ledig men var tvungen att åka till jobbet för ett möte imorse och det var ingen som nämnde något fel. Skönt! Efter mötet gick jag en sväng till hotellet och störde tjejerna lite i arbetet. Tiden går ju så fort när man jobbar att jag aldrig hinner träffa dem och snart emigrerar Malin till Oslo dessutom. Så då får man passa på att träffa dem när de jobbar. ^^

På vägen hem köpte jag med mig kinamat och när jag kom hem hade jag två paket i postlådan. Jag gillar´t! Jag fick böckerna och en mp3 som låter som en maracas när man skakar på den. Jag undrar om det ska vara så? Ett plus var iallafall att det var en himla snabb leveranstid. 

 Nu ska jag fylla min mp3 full med bra musik!


Ha det gott!


Kommentarer
Anonym

Oh, den resedagboken har jag också! Rolig som fan att fylla i! :D

2011-04-06 06:43:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0