Påskpaus

Jag har haft ett litet påsklov - från bloggen det vill säga. Inte från jobbet för där har jag verkligen varit. Varje dag och jobbat mycket. Oj vad folk jag har pratat med. När jag inte har varit på jobbet har jag suttit på min balkong och solat i det underbara vädret och läst ut den sista Twilight boken. Vilken bra bok! Har du inte läst Twilightböckerna så rekommenderar jag dem absolut (det är fyra stycken). Speciellt till tjejer. Och vampyrfans. Det tog mig fem dagar att läsa ut den och nu känns det så där vemodigt att det var den sista boken. Men jag längtar jättemycket till filmen och hoppas innerligt att den är lika bra som boken. Hoppas hoppas hoppas!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0