Skärtorsdagen

Hej där!

Idag är det skärtorsdag. Dagen då Jesus hade den sista måltiden med lärjungarna. Bland annat. Det är även dagen då alla campinggäster checkar in på campingen. Vi har incheckning efter klockan 15 men sen jag började 8 imorse har det strömmat in folk. Så när jag hade lunch hann jag äta en krokett innan de kom fler folk. Sen värmde jag den igen men hann inte sätta mig ner igen innan det kom folk. Men men, äta är väl onödigt?
Mycket prat om jobbet blir det men det är ungefär så spännande mitt liv är just nu..

Imorgon är jag ledig :) Då ska jag sova så länge jag bara kan och på kvällen blir det påskmiddag hos svärisarna.
Vad ska ni göra på påsk?



Haha! Jag kan inte sluta skratta när jag ser den här bilden på Luna :D

GLAD PÅSK!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0