Dallas shopping

Idag tog vi det lugnt på morgonen och åt en lång och god hotellfrukost. Sen åkte vi till en galleria inte så långt ifrån där vi bor. Vi bor förresten på Ramada vilket jag verkligen kan rekommendera om någon har vägarna förbi Dallas.



Mitt i gallerian kunde man åka skridskor :)

De två senaste gångerna jag shoppade på en av mina favvobutiker - Victoria Secrets, fick jag presentkort med en hemlig summa. Idag kollade jag hur mycket jag hade och det visade sig att jag hade 60 dollar! Tjoho! Så jag blev ju bara tvungen att shoppa loss. Förutom en massa underkläder så köpte jag även body lotion, shimmerlotion, body wash m.m. Det luktar himmelskt och jag vill ha alla dofterna! Jag har även köpt en jättegod parfym som heter Tease. Jag älskar parfymer med en "puff" på och skulle kunna köpa flaskan bara för att den är fin :)

Min andra favvobutik i Usa är Forever 21, eller egentligen är det en hatkärlek jag har. Butiken är enorm och det tar jättelång tid att gå igenom alla kläder. 80% av kläderna jag hittar är dessutom i storlek large, inte min storlek. Det är som att gå igenom en second handbutik och när man väl hittar någonting så är det kul och billigt!

Nu är det läggdags! God natt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0