Roswell

Vi har spenderat hela dagen i Roswell. Kollat runt i butiker, varit på museumet, letat utomjordingar och sånt man gör här. Museumet var lite spännande med en massa bevis på kraschen som sägs ha ägt rum här 1947 samt bilder från privatpersoner på tefat och bevis på att de blivit bortförda. Vi hittade kanske nog utomjordingar, men jag är gaaanska säker på att mannen i en av ufobutikerna inte kan vara från denna planet :P


Det närmaste jag kom Jason Behr och de andra var en tavla..

Vi hittade en fantastisk antikvitetbutik med en massa fina gamla saker i. Synd bara att jag absolut inte har någon plats. Fast jag hittade två saker jag bara var tvungen att ha och de var inte så stora - en glasparfymflaska och en silvergrej man ska ha smör i (får visa bilder när jag kommer hem)..

Imorgon åker vi vidare mot Texas!
Howdy Cowboy!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0