Eat, pray, love

Jag måste bara berätta om en film vi såg igår - Eat, pray, love eller Lyckan, kärleken och meningen med livet som jag tror den heter på svenska. Vilken fantastisk film! Jag som älskar att resa kände igen mig väldigt mycket i Julia Roberts som spelade huvudrollen och det var jättevackra bilder från Italien, Indien och Bali. Indien har jag inte varit i, än, men efter filmen var Anders inte så sugen på att åka dit. Själv blev jag bara mer sugen :) Jag blev glatt överraskad när Tuva Novotny dök upp i filmen och att hon spelade en så stor roll. Det var kul. Från Smala Sussie till Eat, Pray, Love. I like!



Jag ger den högsta betyg och skulle kunna se den flera gånger om.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0