En bruten arm, lunch och shopping

Idag var jag på det nya jobbet för andra gången och fick följa med städerskan runt på campingen så att jag lär mig området. Mitt lokalsinne är obefintligt så vi får se hur det blir med det. Det var ju ett hemskt snöväder idag så det var skönt att vi hade den lilla golfbilen att köra runt i. När vi var på väg till receptionen såg vi en man springa runt och skrika så vi åkte dit. Det visade sig att han hade han ramlat och brutit armen och var lite hysterisk. Vi ringde en ambulans som tog jättelång tid på sig att komma, det är inte alls långt från sjukhuset till campingen så vi tyckte det var lite konstigt..
Det blev en händelserik andra dag på jobbet :)

Efter jobbet bjöd Egon på lunch på Harrys. Tack för det! Sen gick jag och Anders in på Gina Tricot där jag hittade tre tröjor. Jag håller på och rensar i min garderob och tyckte att det behövdes lite nytt och jag gillar verkligen vårkläderna som har kommit till butikerna.
Nu är det bara våren som saknas!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0