For a pessimist I´m pretty optimistic.

Idag var det den sista dagen jag jobbade på hotellet! Skönt men samtidigt tråkigt, jag får ju sån seperationsångest och jag har haft väldigt roligt där. Jag kommer framförallt sakna våra frukostmöten där vi pratat om allt mellan himmel och jord. Men men, life goes on! Och tjejerna kommer jag träffa iallafall, fast utanför jobbet. Jag fick en jättegullig avskedspresent av cheferna som passar mig perfekt! :D Tassaruha. Jag bjöd också på lite fika i form av mina kladdkakemuffins. De blev uppskattade, både av Anders när jag bakade igår och av dem på jobbet. Konstigt förresten att jag inte kan säga tjejerna på jobbet längre..


Presenterna :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0