Finbesök

Dålig uppdatering på den här bloggen måste jag säga! Det har inte hänt så himla mycket sen senast. Jag har varit i Grästorp några gånger och grejat hos mormor och hittat en massa saker. Och just det ja - jag har sagt upp mig och fått ett annat jobb :) Jag tycker inte att man ska jobba någonstans om man inte trivs med det. Det har varit ett jättebra ställe att jobba på, verkligen. Tyvärr passade det inte mig och därför har jag sökt på ett annat ställe. Jag har hört att det är ett jättebra ställe att jobba på också. Det återstår att se..

Idag var det sjukt mycket att göra på jobbet men som tur var hjälpte söta M mig. Efter jobbet kom Bau, Pg och David hem till oss. Det var typ två år sedan vi sågs senast. Verkligen jättelänge sedan, men det kändes ändå som vi träffades igår. Vi gjorde tacos och spelade Jenka (Jenga, ta i trä eller vad det nu heter?) och Monopol. När vi spelade Monopol ringde pappa och när jag kom tillbaka hade det hänt en hel del. Kort och gott - jag vann inte. Bau slog alla rätt stort.

Imorgon kommer tjejerna från jobbet hit och ska kolla på film. :)



Kommentarer
Siolia

Snygg design, skön blogg :D

Hoppas du får en underbar dag.

2011-01-20 13:28:16
URL: http://siolia.se
sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Förlåt för jättesent svar. Hur mår du idag då? :)

2011-01-20 15:39:21
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0