Lördagsmys med mig själv

Solen var så snäll och visade sig även idag så då passade jag och sambon på att gå en långpromenad längs vänern. Jag tog också tiden på hur lång tid det tar att gå till det nya jobbet. Exakt 30 minuter tog det och det är en väldigt vacker väg att gå. Vi kikade även i lite affärer och letade efter gardiner till köket men det finns inga någonstans så nu kollar jag på nätet istället.
 
Vänern och kullen

Ikväll är Anders bortbjuden och det var flickvänsfritt så jag får stanna hemma själv med Luna. Vi ska äta en massa onyttigheter och kolla på film. Just nu lyssnar jag på jättehög musik och sjunger lika högt till, man får ju passa på när man är själv (stackars grannar^^).

Ha en suverän lördagskväll!


Kommentarer
Fashion by You UF

Hej!

Vi såg på Kenzas blogg att du är intresserad av nitar :) Vi är sex tjejer som driver UF-företaget Fashion by You UF som säljer nitar. Kolla gärna in våran blogg om du skulle vilja skapa ditt eget mode med hjälp av nitar :)

http://fashionbyyouuf.wordpress.com

2011-01-31 18:25:08
URL: http://fashionbyyouuf.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0