Åh nej!

Idag hade jag planerat att göra så himla mycket men hittade verkligen inte energi till att göra nått. Så istället har jag tillbringat halva dagen i solen, läsandes och irriterad på tjejen i string som låg på ica taket. Skyl dig, kvinna!

När jag var och handlade blev jag sjukt sugen på matjesill och färskpotatis. Mums! Det var dock inte lika kul när jag tappade hela burken matjesill på golvet. Hela lägenheten stinker nu fisk och det försvinner inte! Anders kommer inte bli glad när han kommer hem. Han hatar fisk..


Kommentarer
Mimmiiiss

Ta en chans i veckans blogg och få ca 500 (eller mer) garanterade besökare till din blogg! Puss

2011-06-14 22:27:35
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0