Anticimexutbildning

Igår hade vi anticimexutbildning på jobbet och fick lära oss om livsmedel, hur man släcker bränder (vi fick släcka en på vatten och en på en docka) och hur man gör HLR. Det var kul och väldigt lärorikt. Efter utbildningen började jag jobba så när jag kom hem var jag ganska slut. Idag började jag dessutom sju så jag ser fram emot sovmorgon imorgon.



Efter ett långt uppehåll från filmtittandet har jag i helgen faktiskt sett några nya filmer. Pirates of the Caribbean, Paul, Priest och Tron Legacy. Alla utom Paul hade jag höga förhoppningar om, speciellt Priest, men blev tyvärr väldigt besviken. Bäst av alla var oväntat Paul som handlade om en alien. Den va kul.


Inte denna Paul..

Utan denna :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0