Det blev inget Metaltown..

I helgen var det Metaltown i Göteborg. Jag har sett fram emot det jättemycket men i sista sekunden bestämde vi oss för att inte åka. Dels för att jag bara ville se System of a down och även för att jag trodde att det skulle bli väldigt klaustrofobiskt. Efter att ha läst inläggen på metaltowns facebook sida är jag glad över beslutet att inte åka. Det hade varit jättedåligt organiserat, trångt och flera timmars kö till allt.


Hade gärna sett de här grabbarna..

Vi åkte till Göteborg iallafall och kollade på Pirates of the Carribean i 3D och sov över hos Frida och Mattias. I lördags åkte vi till Allum och shoppade. Jag köpte en klänning och en t-shirt. Rea är trevligt :) Vi hann också med att träffa min bror i Trollhättan och hjälpte honom flytta en massa lådor till mamma i Grästorp. Idag har vi storstädat i lägenheten, tvättat och storhandlat. Sånt som kanske inte är så roligt men som är välbehövligt.

Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0