Midsommar!

Nämen hej!

Jag har haft en kanonhelg! Midsommar firade jag och Anders hos min syster. Det blev både sill, jordgubbar, nubbe, dans runt midsommarstången, trevligt sällskap och en skvätt regn. Allt som hör midsommaren till :)


Albin nubbar :)

På lördag morgon jobbade jag och slutade vid två. Då cyklade jag fort hem och packade för på kvällen åkte vi till Smögen. Där bodde vi i Philips morfars stuga som ligger precis på smögenbryggan. Sweet! Det blev en jätterolig kväll med en massa lekar som jag aldrig lekt förut.

På söndagen var vi inte alltför pigga. Det var tur att vi hade en alkoholmätare med oss så vi visste när vi kunde åka :) När den sa att det var okej tog vi vårt pick och pack och körde till Grebbestad. Där bytte vi bil med Anders päron. Vi stannade med husvagnen och de åkte hem. Himla smidigt. På kvällen kikade vi lite i Grebbestad och i sportshoppen. Man är ingen äkta campare om man inte har likadana joggingdressar, så vi köpte varsin^^. Jag köpte också ett par easytones så nu återstår att se om de är sådäringa bra som alla säger.

Igår åkte vi hem men passade på att gå in på Torp i Uddevalla och shoppa lite till.


Sötnöt!


Kommentarer
Sara

läget? :)

2011-08-17 19:59:16
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0