Nationaldagen!

Grattis Sverige på nationaldagen!
Du är ett helt okej land att bo i måste jag säga. Iallafall på sommaren. Vintern kan kvitta.
Förra vecka försvann fort som blixten och idag är det en ny vecka. Jag jobbade från sju till tre och det var den stora utcheckningsdagen idag. Det gick faktiskt förvånansvärt bra. Det var en jämn ström med folk hela tiden och de allra flesta var supernöjda och hade helst stannat kvar. 



I fredags jobbade jag och F till halv elva och efter det blev vi sugna på att testa äventyrsgolfen på campingen, som för övrigt var grym! Efter golfen blev vi partysugna så vi åkte hem till oss och bytte om, slängde i oss några shottar och drog ut på Stadt. Och det blev en superrolig kväll!

På lördagen åkte vi och hälsade på mamma i Trollhättan. Passade även på att äta på Max som jag tycker har den godaste hamburgaren av alla kedjor. På kvällen gick vi ut och kollade på crusingen i Lisch och det resulterade i att vi inte var hemma förrens vid halv tre på natten. Det var sviiinkallt! Men kul!

Igår fyllde Anders bror 30 år. Grattis! Det firades hos Anders päron med en god smörgåstårta och jordgubbstårta. På kvällen spelade vi kubb och jag får väl erkänna att killarna var liiite bättre än oss tjejer. 

Hoppas att ni har haft en lika trevlig helg som jag har!   


Kommentarer
Fanny

Hell yeah!!!;)

2011-06-06 17:33:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0