KT - reunion!

Hej!

En minst sagt fantastisk helg är över.
Det blev inte mycket sömn men en hel massa skratt och tankande av kärlek. I fredags tog jag tåget till Göteborg där jag mötte upp Liisen. Vi åt och kollade på stan. På kvällen tog vi bussen till Veris där nästan hela klassen var. Vi åt tacos, pratade och gick igenom vad som hade hänt under vintern när vi har varit ifrån varandra. Vi gick och la oss sent och gick upp tidigt nästa dag.

Då åkte jag, Liisen och Liv in till TUR-mässan där jag fick en del nyttig information inför usa-resan. Det var kul att se mässan men samtidigt så var vi trötta och bakishungriga hela dagen så det var skönt när vi kom tillbaka till Veris igen. När vi kom innanför dörren hittade vi resten av gänget i exakt samma ställning som när vi lämnade dem -liggandes i soffan framför Big Brother. De hade gjort annat under dagen men det såg lite komiskt ut när vi såg dem i soffan. På kvällen gjorde vi oss iordning, åt mer tacos, sjöng, dansade och pratade innan vi tog bussen in till stan. Där stod vi i kö i vad som kändes som en timme. Men min tidsuppfattning var inte som den skulle vid den tiden.. Vi gav iallafall upp och gick till en bar istället. Sen tog vi en taxi hem och fortsatte festen till tidig morgon.  

Dagen efter gick vi upp tidigt igen, packade våra saker och sa hej då till alla. Det är verkligen bland det jobbigaste som finns, att veta att man har mått så bra tillsammans hela helgen och att man nu inte kommer att ses på ett bra tag. Jag citerar en klok Frida- "Jag röstar för att vi flyttar ihop allesammans i ett kollektiv för jag tycker inte det är kul att vara såhär utspridda över landet längre. Det är inte bara en klass vi är, vi är en familj ♥"

Hemvägen blev aningen längre än jag och Liv hade tänkt oss med inställda tåg och förseningar men det var det helt klart värt.

Tack alla klassisar för att ni förgyller mitt liv och extra tack till Veris som har fixat och donat ihop helgen!

Bild lånad av Veris :) - http://aletta.blogg.se/

Vi ses snart igen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0