Numera 24 år!

Hej kära läsare!

Jag ber om ursäkt för min usla uppdatering den senaste veckan. Jag har helt enkelt inte haft så mycket att berätta. En snabb summering : Förra lördagen fyllde mamma år så som present storstädade jag hela hennes hus, hon har opererat sig och har för närvarande bara två funktionella fingrar.. På tisdagen och torsdagen jobbade jag hela dagen och fick kämpa att överleva med praktikanten från helvetet, hehe nejdå. Men nästan. Otroligt vad mycket en människa kan klaga. På onsdagen började Greys anatomy igen. Yejj! Så då var det såklart greyskväll hos Johanna. Mys!

Igår torsdag jobbade jag som sagt, men det var inte vilken torsdag som helst - det var min födelsedag!! Helt plötsligt fyllde jag 24 år och var jättevuxen.. De senaste två åren på KulturTurism var så roliga och de gick så fort att jag nästan glömde av att jag blev äldre. Nu är jag lite stressad av tanken på att min mamma fick barn när hon var 20 och min syster när hon var 23. Ojoj..

Helt otroligt att det har gått ett år sedan jag fyllde 23 år. Det var svårt att slå min maskerad och resan runt Nya Zeelands södra ö. Men jag var iallafall inte sjuk detta året :) 



Mer om min födelsedag i nästa inlägg ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0