Sunshine!

God förmiddag!

Det har varit en fullspäckad helg för! I fredags mötte jag Daniel som jag träffade i Indonesien och hans dotter Dea. Vi var och fikade och kikade i lite affärer. På kvällen storhandlade jag och Anders och sen åt vi tacos.

Igår lördag gick vi upp tidigt och åkte till Göteborg. Först var vi på Ikea i några timmar och sen åt vi på Jensens böfhus (49 kronor innan klockan 16!). Efter det kikade vi i affärer fast jag köpte bara en burk chai te och mitt favoritgodis (som bara finns i femmanhuset vad jag vet) och på kvällen var vi på 3D bio och såg Sanctum.

Idag är en sån dag man bara vill vara ute i det fina soliga vädret. Jag får se om jag hinner det senare. Anders är på möte så jag har passat på och sett de senaste Big Brother avsnitten. Nu ska jag storstäda här hemma och fräscha till det med lite nytt från Ikea.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0