Kjolshopping

Idag glömde tjejen jag skulle jobba med att hon skulle jobba. Så jag fick jobba själv. Det var inget problem för min del, mer besvärligt för henne. Men det innebar att jag fick jobba över en och en halvtimme eftersom det var så mycket att göra. Efter jobbet kikade jag lite på stan och köpte mig en kjol på "hör och häpna" KappAhl. Jag tror jag aldrig har shoppat på KappAhl tidigare och jag kan inte påstå att det fanns överdrivet mycket men iallafall en fin kjol :)



Det är lite stress för tillfället eftersom jag jobbar imorgon och i övermorgon åker vi ju och jag har massor att göra innan. Ojoj..

Ha det gott!!


Kommentarer
Ann-Marie & Egon

Ha de bra på resan!! grattis Anders 29 maj

2011-05-27 22:27:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0