Camarillo Premium Outlets

I fredags åkte vi till Santa Barbara och gick runt där ett tag och kikade. Det var jättefint!
Men vi valde att inte sova över utan åkte istället till Camarillo inte alls långt därifrån.


Där ligger ett jätte-outlet-shoppingcenter. Vi sov där i två nätter och spenderade många timmar i butikerna. Behöver jag ens säga att jag spenderade mycket pengar! :D Både jag och Anders låsades att vi var rika typ och shoppade like crazy.. Kul! Kändes lite som ullared, fast med märkeskläder och inte alls billigt. Men nu har jag sparat pengar i ett år så då tyckte jag att jag förtjänade att shoppa loss :)


Lite av det jag har shoppat



Kommentarer
Simone

shit vad gött alltså! är det många outlets där?

2011-11-29 23:28:48
URL: http://iflow.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0