Los Angeles!

Idag kikade vi i de sista butikerna innan vi lämnade Camarillo och fortsatte nedåt på Highway 1. Det har ösregnat hela dagen så när vi kom fram i Malibu var vi inte så sugna på att gå en promenad på stranden direkt. Istället fortsatte vi till Los Angeles och har checkat in på ett motell på Venice beach. Efter att ha kollat runt lite så hittade vi ett till ett rimligt pris. Dessutom har vi en jacuzzi i sovrummet. Inte helt dumt :) Det är även gratis parkering under motellet. När vi parkerade bilen ställde en snubbe sig upp bakom en annan bil och frågade vad klockan var. Anders svarade att klockan var 6. På morgonen eller kvällen frågade han då, helt seriöst. Haha, det var inte lätt att inte börja gapskratta då.. Jag höll mig iallafall tills han hade gått ut därifrån :P


Jag har ingen bild från idag så jag lägger upp en på Bumblebee istället.

Förresten så såg vi Breaking Dawn i Camarillo. Loved it!!



Jag hoppas att det blir fint väder imorgon när vi ska kolla vad Los Angeles och Hollywood har att erbjuda.
En hel del kan jag tänka mig!

Puss & kram

Kommentarer
Linn

åh. så avundsjuk på dig! vill också till usa :)

2011-11-21 15:21:23
URL: http://www.aplaceinthisworld.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0