Packat och klart

Lägenheten är skinande ren och väskorna står färdigpackade i hallen. Imorgon halv 12 går vi på flyget på landvetter som först tar oss till London där vi byter till flyget till San Francisco.
Nu ska vi packa in alla saker i bilen. Mina, Anders och Lunas saker. Luna har faktiskt mest. Jag var väldigt duktig och tog med mig jättelite saker (tycker jag iallafall).
I Always Faked My Smile~
Förresten! Imorse pantade vi alla flaskor och burkar Anders föräldrar samlat på sig sedan vi senast pantade. Det blev 850 kr totalt! Tjejen i kassan undrade om vi hade haft en megafest :) Det lönar sig att tänka på miljön! Lite handlade vi för och 700 kr har vi bestämt att vi ska satsa i Vegas.

Peace & Love


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0