Macaronsbakning!

Gårdagen spenderade jag hos mamma. Ibland kan jag få lite abstinens av att bo i en lägenhet och måste åka hem till mamma och greja. Så igår klippte jag gräs och gjorde iordning ute inför vintern. Morfar körde mig i sin nya bil. För ett tag sedan flyttade morfar från sitt hus till en lägenhet och flera gånger har någon tömt hans bil på bensin. Vem gör så?? Idioter.. 

Idag har jag och Challe bakat Macarons hela dagen. Det var första gången för oss båda men jag tycker faktiskt att de blev riktigt bra. Lite skrynkliga dock :P Jag hann inte stanna för att se resultatet men Challe kommer hem till mig imorgon och visar upp resultatet.


Kommentarer
D

gott!!

2011-10-06 11:45:49
URL: http://deisi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0