Hostel i San Francisco bokat!

När jag skrev ut usa biljetten upptäckte jag att jag hade glömt att skriva Anders andranamn.. Oopsie daisy.. Så jag ringde till Kilroytravels (där vi bokade biljetten) och frågade om jag kunde lägga till ett namn. Då sa hon att det inte skulle vara några som helst problem så det hoppas jag verkligen inte att det blir..

Nu har jag iallafall bokat boendet i San Fransisco där vi landar. Dels så är det jätteskönt att ha ett boende så man slipper leta när man kommer fram men i usa så måste man tillochmed ha det för att få komma in i landet.

Jag valde att boka ett hostel som min goda vän Emelie rekommenderade, nämligen USA hostels San Francisco. Jag hoppas att det blir ett bra ställe att börja resan på. Det är även därifrån vi ska försöka att köpa en bil.. Det ska bli spännande  :)
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0