Sabinadagen

Idag har jag namnsdag! Hurra för mig :) När jag och mina syskon var små fick vi alltid något av mamma när vi hade namnsdag, typ en tjuga eller en bok. Idag får jag nöja mig med att mamma ringer och sjunger för mig. Det är inte fy skam det heller..

När jag fyllde år fick jag ett presentkort på spahörnan http://www.spahornan.se/ av Anders och det var jag och utnyttjade igår. Jag började med en tjugo minuters massage av ryggen och det gjorde ONT! Aj aj aj vad smärtsamt det var. Jag har tidigare bara varit på thaimassage men denna gången var det en annan sorts massage där hon tryckte ut varenda knut i ryggen på mig. Och det var uppenbarligen massor av knutar! Men det kändes skönt efteråt. Typ. Det var iallafall behövligt. :P
Efter massagen noppade och färgade hon mina ögonbryn. De blev mycket mindre än vad jag brukar ha dem men det var bara positivt enligt Anders så jag får väl lita på honom. Jag kan starkt rekommendera alla att gå till Susanne på spahörnan och göra en behandling!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0